zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój

zamawiający: PUP Chojnice
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP.250.3p.2015
wartość: poniżej kwot art.11.8
termin składania ofert: 6 sierpnia 2015  08:00
wynik postępowania: W treści 




Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Numer ogłoszenia: 192664 - 2015; data zamieszczenia: 29.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego

zawarcia umowy ramowej

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://chojnice.praca.gov.pl; www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. W ramach Osi Priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. CZĘŚĆ I Operator koparko-ładowarki i operator spycharki-do 20 osób w max. 5 grupach CZĘŚĆ II Murarz prac wykończeniowych z uprawnieniami na agregaty tynkarskie-do 20 osób w max. 5 grupach CZĘŚĆ III Brukarz z uprawnieniami na zagęszczarkę i ubijaki wibracyjne, przecinarkę do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne-do 20 osób w max. 5 grupach.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, tj. zamówienia stanowiącego nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego i polegającego na: -organizacji i przeprowadzeniu usługi: szkoleniowej Operator koparko-ładowarki i operator spycharki dla maksymalnie 10 uczestników; -organizacji i przeprowadzeniu usługi: szkoleniowej Murarz prac wykończeniowych z uprawnieniami na agregaty tynkarskie dla maksymalnie 10 uczestników; -organizacji i przeprowadzeniu usługi: szkoleniowej Brukarz z uprawnieniami na zagęszczarkę i ubijaki wibracyjne, przecinarkę do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne dla maksymalnie 10 uczestników.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę dokumentu potwierdzającego spełnienie przez niego wymagań określonych w § 25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263 z późn. zm.) w zakresie przedmiotu zamówienia. Dokument potwierdzający Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, iż w ciągu ostatnich trzech lat Wykonawca wykonał, co najmniej, dwie prace podobne do przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 2 szkolenia dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie), każde z nich odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Poprzez wykazanie, iż dysponuje: CZĘŚĆ I -1 osobą do zajęć teoretycznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i -1 osobą w charakterze instruktora posiadającego wykształcenie minimum średnie techniczne lub mechaniczne, przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia operatora koparko-ładowarki i/lub spycharki najwyższej klasy oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia lub minimum 3 letni staż pracy jako operator maszyn do robót ziemnych. CZĘŚĆ II -1 osobą do zajęć teoretycznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i -1 osobą w charakterze instruktora posiadającego wykształcenie minimum średnie techniczne (budowlane lub pokrewne), przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia operatora agregatów tynkarskich oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia lub minimum 3 letni staż pracy jako operator agregatów tynkarskich. CZĘŚĆ III -1 osobą do zajęć teoretycznych posiadającą wykształcenie wyższe techniczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia, i -1 osobą w charakterze instruktora posiadającego wykształcenie minimum średnie techniczne (budowlane lub pokrewne), przygotowanie pedagogiczne, uprawnienia operatora maszyn do robót drogowych (min. zagęszczarki i ubijaka wibracyjnego, przecinarki do nawierzchni dróg oraz narzędzi udarowych ręcznych) oraz doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, których zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia lub minimum 3 letni staż pracy jako operator maszyn do robót drogowych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia - 50

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 89-600 Chojnice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2015 godzina 08:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach ul. Lichnowska 5 p. 13 89-600 Chojnice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Operator koparko-ładowarki i operator spycharki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku operator koparko-ładowarki oraz operator spycharki. Uczestnicy szkolenia powinni nabyć umiejętności operatora dwóch maszyn do robót ziemnych: koparko-ładowarki oraz spycharki, mające na celu uzyskanie uprawnień wydawanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego (egzamin zewnętrzny) na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263 z późn. zm.). Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie do 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach w maksymalnie 5 grupach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Murarz prac wykończeniowych z uprawnieniami na agregaty tynkarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.4. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku murarz prac wykończeniowych oraz uzyskanie uprawnień z zakresu obsługi agregatów tynkarskich, wydawanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263 z późn. zm.). Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie do 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach w maksymalnie 5 grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia - 50

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Brukarz z uprawnieniami na zagęszczarkę i ubijaki wibracyjne, przecinarkę do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania pracy na stanowisku brukarz oraz uzyskanie uprawnień z zakresu obsługi maszyn do robót drogowych, takich jak zagęszczarki i ubijaki wibracyjne, przecinarki do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne, wydawanych przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego na podstawie Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118, poz. 1263 z późn. zm.). Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie do 20 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach w maksymalnie 5 grupach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu zajęć objętych przedmiotem zamówienia - 50
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (777kB) pdf
Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy (260kB) plik
Załacznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (249kB) plik
Załącznik nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (247kB) plik
Załącznik nr 4 – Pełnomocnictwo (249kB) plik
Załącznik nr 5 – Wykaz wykonanych usług szkoleniowych (255kB) plik
Załącznik nr 6 – Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (257kB) plik
Załącznik nr 7 – Zobowiązanie do współpracy (wykładowcy) (250kB) plik
Załącznik nr 8 – Wykaz materiałów oraz potencjału technicznego (285kB) plik
Załącznik nr 9 – Zobowiązanie do współpracy (252kB) plik
Załącznik nr 10 – Kalkulacja kosztów szkolenia (274kB) plik
Załacznik nr 11 - Projekt umowy (762kB) pdf
Załącznik nr 12 – Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania (252kB) plik
Załącznik nr 13 – Lista zrealizowanych szkoleń objętych przedmiotem zamówienia (264kB) plik



OGŁOSZENIE O KOREKCIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający informuje, iż dokonał korekty w zapisach specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Rozdział XXII KRYTERIA WYBORU OFERTY I SPOSÓB OCENY OFERT pkt 3 B lit.e:
Przed korektą:

a) Zamawiający dokona oceny szkolenia tylko w przypadku, gdy z przedstawionych informacji ujętych w wykazie wykonanych usług szkoleniowych oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie szkolenia wynikać będzie:
 
· iż zakres tematyczny zrealizowanego lub realizowanego szkolenia odpowiada/-ł programowi szkolenia objętemu niniejszym postępowaniem, tj. realizacja zgodna z zakresem tematycznym programu objętego niniejszym postępowaniem, czyli obejmująca przeszkolenie osób w zakresie metody spawania objętej przedmiotem zamówienia,


Po korekcie

a) Zamawiający dokona oceny szkolenia tylko w przypadku, gdy z przedstawionych informacji ujętych w wykazie wykonanych usług szkoleniowych oraz dokumentów potwierdzających należyte wykonanie szkolenia wynikać będzie:

 
· iż zakres tematyczny zrealizowanego lub realizowanego szkolenia odpowiada/-ł programowi szkolenia objętemu niniejszym postępowaniem, tj. realizacja zgodna z zakresem tematycznym programu objętego niniejszym postępowaniem, czyli obejmująca przeszkolenie osób w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
 

Ww. zmiana nie powoduje zmiany treści ogłoszenia, jak również wydłużenia terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (777kB) pdf


OGŁOSZENIE O KOREKCIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Zamawiający informuje, iż dokonał korekty w zapisach specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Rozdział XII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I INNYCH WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO


jest:

1.Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia:
Pod pojęciem szkolenie odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający rozumie szkolenie, którego:

•zakres tematyczny zrealizowanego lub realizowanego szkolenia odpowiada/-ł programowi szkolenia objętemu niniejszym postępowaniem, tj. realizacja winna być zgodna z zakresem tematycznym programu objętego niniejszym postępowaniem, czyli obejmowała przeszkolenie osób w zakresie metody spawania objętej przedmiotem zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału III niniejszej SIWZ)

Po korekcie:

Rozdział XII. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I INNYCH WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO

1.Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
A.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy
i doświadczenia:
Pod pojęciem szkolenie odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający rozumie szkolenie, którego:

•zakres tematyczny zrealizowanego lub realizowanego szkolenia odpowiada/-ł programowi szkolenia objętemu niniejszym postępowaniem, tj. realizacja winna być zgodna z zakresem tematycznym programu objętego niniejszym postępowaniem, czyli obejmowała przeszkolenie osób w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału III niniejszej SIWZ)

Ww. zmiana nie powoduje zmiany treści ogłoszenia, jak również wydłużenia terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (777kB) pdf





ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCÓW (1)


W odpowiedzi na zapytania Wykonawców z dnia 31.07.2015 r.  dotyczące  treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2013 r. Dz. U.  poz. 907 ze zm.)  wyjaśnia co następuje:

1) Do kiedy szkolenia muszą zostać zrealizowane?

Realizacja szkoleń przewidziana jest na okres sierpień-grudzień 2015 r. Wykonawca składając Formularz ofertowy (Załącznik nr 1) oświadcza, iż przedmiot zamówienia zrealizuje w ww. okresie.

2) Jaka jest różnica między załącznikiem 5 i 13 - jakie kursy powinno umieścić się w każdym z załączników?

Załącznik nr 5 - Wykaz wykonanych usług szkoleniowych, jest dokumentem, który Wykonawca składa w celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Zgodnie z zapisem Rozdziału XII pkt2.B siwz  - należy w nim ująć wyłącznie 2 szkolenia (załączając również dokumenty poświadczające ich należyte wykonanie). Wykazane szkolenia nie są brane pod uwagę w czasie oceny doświadczenia. Potwierdzają tylko spełnianie warunku uczestnictwa w postępowaniu.

Załącznik nr 13 – Lista zrealizowanych szkoleń jest dokumentem, w którym Wykonawca wskazuje jak największą liczbę szkoleń – szkolenia, na podstawie których przyznawane są punkty w rankingu. Do listy tej również należy załączyć dokumenty poświadczające należyte wykonanie.
W przypadku, gdy w obu załącznikach wykazane zostaną te same szkolenia, nie będą one brane pod uwagę do oceny punktowej.

3)    Czy wykazując doświadczenie firmy w realizacji kursów, należy wykazać i potwierdzić listami referencyjnymi zrealizowanie minimum 2 szkoleń w zakresie obsługi koparkoładowarki i spycharki, czy mogą to być szkolenia podobne: operator koparki, ładowarki, koparkoładowarki, maszyn do robót ziemnych, itp.?

Zgodnie z zapisem Rozdziału XII pkt2.B siwz, pod pojęciem szkolenie odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu Zamawiający rozumie szkolenie, którego:

•zakres tematyczny zrealizowanego lub realizowanego szkolenia odpowiada/-ł programowi szkolenia objętemu niniejszym postępowaniem, tj. realizacja winna być zgodna z zakresem tematycznym programu objętego niniejszym postępowaniem, czyli obejmowała przeszkolenie osób w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (zgodnie z zapisem Rozdziału III niniejszej SIWZ) , tj. koparkoładowarki i/lub spycharki.


4) Jak liczne grupy planują Państwo jednorazowo wysyłać na szkolenie?
 
Zamawiający przewiduje skierowanie do uczestnictwa w szkoleniu (jednorazowo) nieprzekaraczającą 20 osób, jednakże nie mniejszą niż 4 osoby.

5) Jak należy obliczyć koszt ogólny szkolenia (Załącznik nr 10-Kalkulacja kosztów).  Czy koszt ogólny szkolenia należy przyjąć dla grupy 20 osobowej, czy 5 grup po 4 osoby.

Koszt ogólny szkolenia należy przyjąć dla grupy 20-osobowej. Obejmuje on wszystkie koszty i składniki związane z terminowym i prawidłowym wykonaniem zamówienia (Zgodnie z zapisem Rozdziału XXI siwz).


ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCY (2)

W odpowiedzi na zapytanie Wykonawcy z dnia 03.08.2015 r. dotyczące treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający, działając na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z 2013 r. Dz. U.  poz. 907 ze zm.)  wyjaśnia co następuje:

Treść zapytania:
Czy istnieje możliwość, aby kurs na koparkoładowarki i spycharki dla 20 osób mógł się odbywać w dwóch sesjach. Tj. 31.08 do 25.09 wraz z egzaminem na pierwsza specjalność tj. koparkoładowarki, a następnie kurs spycharki od 12.10 do 23.10 z egzaminem państwowym na dn. 23.10 spycharki. Ewentualnie kurs od 31.08 ciągiem do 09.10, z egzaminem na dwie specjalności dnia 23.10. Powstaje luka dwutygodniowa. Między albo kursami, albo egzaminem a kursem. Czy związku z tą luką kursanci by mogli wrócić do domu? kto by ponosił koszty transportu oraz czy jest taka możliwość.

Odpowiedź Zamawiającego:
1.Zgodnie z zapisem Rozdziału III. Opis przedmiotu zamówienia
• Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 314 godzin zegarowych, w tym 146 godzin praktycznych.
• Pod pojęciem „godzina zegarowa” rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.
Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.
Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 – 19:00. Nie dopuszcza się zaplanowania i prowadzenia zajęć w sobotę, niedzielę oraz w dni ustawowo wolne od pracy.
Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych przypadających na jednego uczestnika.
   
Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmniejszenia liczby godzin zegarowych, jak również wprowadzenia innych zmian powodujących niezgodność z zapisem specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Rozdział III. Opis przedmiotu zamówienia).

2.Zgodnie z zapisem ww. Rozdziału III siwz:

W przypadku realizacji szkolenia poza terenem powiatu chojnickiego (również częściowej) Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odpowiedniego środka transportu uczestnikom w celu przejazdu do miejsca szkolenia (i z powrotem) lub zwrotu kosztu przejazdu uczestnikom w przypadku ich przejazdu własnym lub publicznym środkiem lokomocji do miejsca szkolenia (i z powrotem). Zwrotu kosztów przejazdu uczestników z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia (i z powrotem), jeżeli taki może wystąpić pokrywa Wykonawca.



ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA WYKONAWCY (3)


W dniu 03.08.2015 r. godz. 15:02 do Zamawiającego wpłynęło zapytanie Wykonawcy:
"Rozumiem przez to, że kurs może odbywać się ciągiem od 31.08 do 09.10 przy zachowaniu 314 godzin przypadających na jednego uczestnika, a egzamin może odbywać się w innym terminie. Koszty transportu pomiędzy końcem kursu, a egzaminem ponosi Wykonawca czyli moja instytucja. Czy zrozumiałem to poprawnie?"

Odpowiedź Zamawiającego:


Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego szkolenie musi obejmować realizację 314 godzin z zachowaniem wszystkich wytycznych zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Należy również zwrócić uwagę na zapis Rozdziału IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA"
   
1.    Planowany termin realizacji szkolenia (rozpoczęcie): do 30 września 2015 roku.
2.    Rozpoczęcie szkolenia musi nastąpić w ciągu 7 dni od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego .
3.    Czas trwania szkolenia nie może być dłuższy niż 45 dni roboczych.

Oznacza to, iż termin realizacji zamówienia uzależniony jest od zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego, zaś Wykonawca składając ofertę, potwierdza gotowość realizacji zamówienia zgodnie z zapisami siwz. Dokładny przedział czasowy (terminy realizacji) zostaną ustalone z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza bezpośrednio po podpisaniu umowy.
Realizacja zadania (część teoretyczna, praktyczna oraz egzamin) nie może przekroczyć 45 dni roboczych.
Wszelkie koszty m.in. związane z dojazdem (poza terenem powiatu) pokrywa Wykonawca.




WYNIK POSTĘPOWANIA

CZĘSC I -'Operator koparko-ładowarki i operator spycharki' Wynik postępowania (1242kB) pdf
CZĘSC II _ 'Murarz prac wykończeniowych z uprawnieniami na agregaty tynkarskie' Wynik postępowania (591kB) pdf
CZĘSC III - Brukarz z uprawnieniami na zagęszczarkę i ubijaki wibracyjne, przecinarkę do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne' Wynik postępowania (602kB) pdf




Chojnice: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Numer ogłoszenia: 231760 - 2015; data zamieszczenia: 07.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192664 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych do 30 roku życia w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. W ramach Osi Priorytetowej I Osoby młode na rynku pracy Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. CZĘŚĆ I Operator koparko-ładowarki i operator spycharki-do 20 osób w max. 5 grupach CZĘŚĆ II Murarz prac wykończeniowych z uprawnieniami na agregaty tynkarskie-do 20 osób w max. 5 grupach CZĘŚĆ III Brukarz z uprawnieniami na zagęszczarkę i ubijaki wibracyjne, przecinarkę do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne-do 20 osób w max. 5 grupach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Oś Priorytetowa I Osoby młode na rynku pracy Działanie 1.1 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy - projekty pozakonkursowe Poddziałanie 1.1.1 Wsparcie udzielane z Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Operator koparko-ładowarki i operator spycharki.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 115467,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89740,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Murarz prac wykończeniowych z uprawnieniami na agregaty tynkarskie.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 82000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 73150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 73150,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Brukarz z uprawnieniami na zagęszczarkę i ubijaki wibracyjne, przecinarkę do nawierzchni dróg oraz narzędzia udarowe ręczne.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Kształcenia Zawodowego KURSAL, ul. Gimnazjalna 11, 89-100 Nakło nad Notecią, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 75333,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75333,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75333,00

  • Waluta: PLN .


metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (29 lipca 2015, 14:40:23)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (7 września 2015, 13:03:02)
Zmieniono: Dodano ogłoszenie o zawarciu umowy

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 815