Elektroniczna Skrzynka Podawcza

 

Elektroniczna Skrzynka Podawcza Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach
(kliknij by złożyć dokument elektroniczny)

(UWAGA! WYMAGANY JEST PODPIS ELEKTRONICZNY LUB PROFIL ZAUFANY EPUAP)

Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne DzU 2005 nr. 64 poz. 565 oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym DzU 2005 Nr. 200 poz. 1651 pragniemy poinformować, iż uruchomiono Elektroniczny Urząd Podawczy (EUP) wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą (ESP) - "Dostępny publicznie środek komunikacji elektronicznej służący do przekazywania informacji w formie elektronicznej do podmiotu publicznego przy wykorzystaniu powszechnie dostępnej sieci teleinformatycznej".

W celu złożenia dokumentu elektronicznego należy wypełnić dostępny na naszej stronie formularz i opatrzyć go bezpiecznym podpisem elektronicznym wygenerowanym w oparciu o certyfikat kwalifikowany wydany przez dowolnego polskiego wystawcę.

Po złożeniu elektronicznego dokumentu otrzymają Państwo Urzędowe Poświadczenie Odbioru (UPO).

Dokumenty podpisane elektronicznie mogą być również dostarczone osobiście przez interesantów do Sekretariatu PUP (ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice) na następujących nośnikach danych: płyta CD-R/DVD-R/CD-RW/DVD-RW; pamięć Flash USB (pendrive) (FAT16/32); dyskietka MS-DOS 1,44 MB 3,5". Nośniki powinny posiadać możliwość zapisu danych i co najmniej 100 KB wolnego miejsca. W przypadku nośników CD-R/DVD-R/CD-RW/DVD-RW powinny one zostać nagrane w trybie multisesyjnym (z możliwością późniejszego dogrania danych).

Adres dostarczania poczty i dokumentów elektronicznych:

ul. Lichnowska 5 (pokój nr 13, I piętro)
89-620 Chojnice
tel. (52) 39-50-715
fax (52) 39-50-734

Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach akceptuje formaty dokumentów elektronicznych przytoczone ww. Rozporządzeniu. W szczególności przy danych tekstowych będą przyjmowane dokumenty *.doc (Word 97-2003) oraz wszystkie możliwe formaty danych zapisane w oprogramowaniu OpenOffice - OpenDocumentFormat (ODF). Przy danych zawierających informację graficzną przyjmowane będą formaty danych: *.jpg, *.gif, dla danych skompresowanych: *.zip, *.rar.

UWAGA!
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach informuje, że nie udzielamy odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 ust. 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeksu postępowania administracyjnego, którego brzmienie jest następujące:

" Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."

Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:

- osoby (imienia i nazwiska) od której pochodzą
- adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy i numeru domu)
- przedmiotu sprawy, której dotyczy


Wytworzył: Joanna Stasiak (5 maja 2008)
Opublikował: Joanna Stasiak (5 maja 2008, 13:37:14)

Ostatnia zmiana: Joanna Stasiak (7 sierpnia 2014, 12:57:37)
Zmieniono: zaktualizowano link do ESP

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 5429

wersja do zapisu wersja do druku

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

Zamknij