Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne
Ogłoszenia o naborze aktualne (0)  |  Ogłoszenia o naborze w toku (0)  |  Ogłoszenia o naborze rozstrzygnięte (2)  |  Ogłoszenia o naborze unieważnione (0)

wybrany kandydat: Aneta Kupczyk, zam. Chojnice
Katarzyna Lunitz, zam. Chojnice
 
uzasadnienie wyboru: Pani Aneta Kupczyk oraz Pani Katarzyna Lunitz spełniły niezbędne wymogi formalne oraz wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze. Wykazały się bardzo dobrą znajomością ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych. Ponadto Kandydatki posiadają umiejętność pracy w systemach informatycznych, programach księgowych i płacowych, sprawozdawczych, bankowych oraz obsługi programu Płatnik.
Biorąc pod uwagę wiedzę merytoryczną, autoprezentację oraz sposób wypowiedzi kandydatury w/w osób zostały uznane za spełniające wymagania Komisji rekrutacyjnej.


Wytworzył: Wojciech Adamowicz (5 marca 2024)
Wprowadził: Leszek Graczyk (5 marca 2024, 13:39:59)



stanowisko:

księgowy

miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
termin składania dokumentów: 1 marca 2024  10:00




OGŁOSZENIE Nr 3/2024
O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

   
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-600 Chojnice
ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze
w Dziale Finansowo-Księgowym
na stanowisko Księgowy
wymiar etatu: 1/1
liczba stanowisk: 2
 
 
1.    Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w/w stanowisku:
a) wykształcenie:
-   średnie, z co najmniej 2-letnim udokumentowanym stażem pracy na stanowisku związanym z księgowością lub
-   wyższe, preferowany kierunek: ekonomia, rachunkowość, finanse publiczne, bankowość lub administracja,
b) nieposzlakowana opinia
c)  nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
d) posiada  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych
e) posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo UE lub obywatelstwo  innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej.
 
2.    Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
a) preferowane doświadczenie w pracy w księgowości w jednostkach samorządu terytorialnego,
b) praktyczna znajomość zagadnień kadrowo–płacowych, związanych z naliczaniem płac i pochodnych od wynagrodzeń oraz znajomość programu Płatnik,
c) znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości oraz ustawy o finansach publicznych,
d) umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym: w programach księgowych i płacowych, sprawozdawczych oraz bankowych,
e) znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego (Word, Excel).
 
3.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które prowadzony jest nabór:
·  Otwieranie i zamykanie ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
·  Prowadzenie ksiąg i rachunków jednostki rzetelnie, bezbłędnie i na bieżąco;
·  Przygotowanie, kompletowanie i dekretowanie dokumentów księgowych do ujęcia ich w księgach rachunkowych oraz zaangażowania w zakresie budżetu jednostki, świadczeń funduszy socjalnych oraz na bieżąco ujmowanie w księdze zapisów dotyczących zaistniałych operacji gospodarczych w systemie Syriusz Std;
·  Prawidłowa klasyfikacja wydatków budżetowych - prowadzenie ewidencji finansowo – księgowej jednostki tj. wydatki, dochody, przychody, rozchody w układzie syntetycznym i analitycznym;
·  Systematyczna kontrola uzgodnień obrotów i sald kont syntetycznych z kontami analitycznymi;
·  Bieżąca kontrola i analiza wykonywania planów finansowych jednostki;
·  Przyjmowanie, rejestrowanie, opisywanie rachunków i faktur dotyczących zobowiązań i należności budżetowych;
·  Przygotowywanie decyzji i wniosków w sprawie dokonywania zmian w planie finansowym;
·  Comiesięczne naliczanie i sporządzanie list płac w systemie Syriusz STD, na podstawie dokumentacji przekazanej przez Dział Organizacyjno-Administracyjny, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
·  Rozliczanie zasiłków wypłacanych z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS;
·  Dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń i odprowadzanie ich na właściwe rachunki bankowe;
·  Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną deklaracji rozliczeniowych w systemie PŁATNIK oraz uzgadnianie naliczeń z kontami analitycznymi;
·  Dokonanie rocznych rozliczeń podatkowych pracowników i zleceniobiorców,  sporządzanie deklaracji PIT o pobranych zaliczkach na podatek dochodowy, przesłanie ich drogą elektroniczną do Urzędu Skarbowego oraz uzgadnianie kwot
z kontami analitycznymi;
·  Prowadzenie dokumentacji związanej z windykacją oraz egzekwowanie powstałych
z tego tytułu należności zgodnie z obowiązującymi przepisami;
·  Dokonywanie rozliczeń niepodjętych zasiłków dla bezrobotnych;
·  Sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych oraz innych sprawozdań, raportów i informacji wymaganych przepisami o rachunkowości, finansach publicznych, statystyce oraz na potrzeby wewnętrzne jednostki;
·  Prowadzenie kont środków trwałych wyposażenia;
·  Wykonywanie czynności kasjera zgodnie z obowiązującymi przepisami;
·  Przygotowanie dokumentów do archiwizacji;
·  Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Głównego Księgowego.
 
4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5.
Praca posiada charakter administracyjno-biurowy i zaliczana jest do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego.
Praca biurowa w podstawowym systemie czasu pracy w godz. od 7:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
Pracownicy nie są narażeni na występowanie uciążliwych i szkodliwych czynników.
Umowa o pracę w wymiarze 1/1 etatu zostanie zawarta na czas określony.
Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Warunki wynagradzania – według obowiązującego regulaminu wynagradzania.
   
5. Wymagane dokumenty
a) życiorys (CV),
b) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegających się o zatrudnienie (załącznik nr 3),
c) list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
e) kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
f) oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe (załącznik nr 4)
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji oraz o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2)
h) kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
i)  w przypadku osoby będącej obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - kserokopia dokumentu określonego w przepisach
o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego.
                                                  
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko „Księgowy” w dziale Finansowo-Księgowym”
w  sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach (I piętro, pokój 13) lub przesłać na adres  Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-600 Chojnice - 
w terminie do dnia 01.03.2024 r. do godz. 10:00.
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
 
Dokumenty określone w pkt. 5 a-c oraz f-g opatrzone własnoręcznym podpisem.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepodpisane lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.

 
7. Dokumenty aplikacyjne złożone w związku z naborem przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji i zatrudnionego w Urzędzie zostają dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole z naboru, które mogą być powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy, podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Oferty pozostałych kandydatów podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru.
 
8. Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia  ogłoszenia) osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynoszący co najmniej 6%.
 
Informacja dotycząca kolejnego etapu rekrutacji zostanie przekazana drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem poczty wyłącznie do kandydatów spełniających wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń tut. urzędu.
 
 
                                             Dyrektor PUP w Chojnicach 
                                                  Wojciech Adamowicz
 
Chojnice, dnia 19.02.2024

Załącznik nr 1 - informacja o przetwarzaniu danych osobowych (109kB) pdf
Załącznik nr 2 - zgoda na przetwarzanie danych osobowych (266kB) pdf
Załącznik nr 3 - kwestionariusz osobowy (260kB) pdf
Załącznik nr 4 - oświadczenie o zdolności do czynności prawnych (167kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Wojciech Adamowicz (19 lutego 2024)
Opublikował: Leszek Graczyk (19 lutego 2024, 14:16:11)

Ostatnia zmiana: Leszek Graczyk (5 marca 2024, 13:39:59)
Zmieniono: Ogłoszenie wyników naboru.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 272