Zamówienia do 130 tys. zł - rok 2023

ZAPYTANIE OFERTOWE
na "Zakup i dostawę materiałów biurowych oraz papierniczych 
na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach"

Sygnatura sprawy: ZP-OA.250.2.2023.JS

I. Nazwa oraz adres Zamawiającego.
POWIATOWY URZĄD PRACY, 89-600 Chojnice, ul. Lichnowska 5
Regon: 771286166,
NIP:     555-18-22-806, 
telefon/fax:  52 39-50-700 / 52 39-50-734
adres strony internetowej:  https://chojnice.praca.gov.pl
adres poczty elektronicznej: gdch@praca.gov.pl 

II.  Tryb udzielenia zamówienia.
Wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto i nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawa zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.)

III. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy wysokiej jakości, fabrycznie nowych, wolnych od wad technicznych, kompletnych, zgodnych z wymaganymi atestami jakościowymi i normami w zakresie oznakowań wyrobów materiałów biurowych oraz papierniczych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach. Podane ilości w formularzu cenowym są wartościami szacowanymi, a ich zmniejszenie bądź zwiększenie nie będzie powodować roszczeń Wykonawcy do Zamawiającego.

Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
CPV – 30190000-7 Różny sprzęt i artykuły biurowe  

IV. Termin realizacji zamówienia.
Materiały biurowe oraz papiernicze będą dostarczane sukcesywnie partiami, stosownie do potrzeb Zamawiającego, od dnia podpisania umowy do 30.09.2024 r.

V.  Warunki udziału w postępowaniu. 
Wymagania stawiane wykonawcy:
  1. wszystkie oferowane materiały będą wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych, kompletne, będą posiadały zgodne z właściwymi przepisami atesty, ich stosowanie nie zagraża życiu i zdrowiu człowieka oraz jest bezpieczne dla środowiska;
  2. wszystkie oferowane materiały muszą być w oryginalnych fabrycznych opakowaniach stosowanych typowo dla danego produktu przez producenta, zaopatrzonych w etykietę identyfikacyjną dany produkt i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia opakowania, na opakowaniach zewnętrznych winno być logo producenta, nazwa (typ, symbol) produktu, numer katalogowy, opis zawartości oraz termin przydatności do użycia;
  3. zamawiający wymaga, aby wszystkie oferowane materiały posiadały termin przydatności do użycia, co najmniej 12 miesięcy od daty dostawy; ilości wskazane w formularzu cenowym, są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu), a wykonawca zobowiązany jest w trakcie realizacji przedmiotu umowy zachować takie same ceny jednostkowe jak w przedłożonym formularzu ofertowym. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w formularzu cenowym;
  4. wielkość dostarczenia każdej partii materiałów będzie realizowana na podstawie zamówienia wystawionego każdorazowo przez zamawiającego (telefonicznie, za pośrednictwem faksu, lub poczty elektronicznej), w którym zamawiający określi rodzaj, ilość i termin dostawy zamawianego towaru;
  5. wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdą zamawianą partię materiałów biurowych oraz papierniczych własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko, w stanie nowym i nienaruszonym, w ciągu 3 dni roboczych do wskazanego pomieszczenia w siedzibie zamawiającego: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, w godzinach 7:00 – 15:00, w dniach pracy zamawiającego;
  6. szacunkowa ilość materiałów biurowy została wskazana w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do Formularza ofertowego. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu w związku ze zmianą ilości zamawianych materiałów, którą określono w w/w załączniku;
  7. Okres gwarancji:
    • wykonawca odpowiada za wady dostarczonych materiałów z tytułu rękojmi;
    • wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia reklamacji asortymentu stanowiącego przedmiot umowy posiadającego wady i wymiany ich na wolne od wad w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia reklamacji.
VI.  Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami:
Joanna Stasiak – Kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego, nr telefonu: 52 39-50-719.

VII. Sposób przygotowania oferty.
Oferta, musi być sporządzona w języku polskim, z wykorzystaniem formularzy stanowiących załączniki 1 i 2 do niniejszego zapytania w formie:
  • pisemnej (osobiście, listownie) na adres: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-60 Chojnice lub
  • elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem/profilem zaufanym przesłanej e-mailem na adres: j.stasiak@pupchojnice.pl, 
Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. Upoważnienie osób do podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty. W przeciwnym wypadku do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

VIII. Miejsce oraz termin składania ofert.
Oferty należy złożyć do dnia 21.08.2023 r. do godz. 12:00 
Miejsce składania: siedziba Zamawiającego – Powiatowy Urząd Pracy, ul. Lichnowska 5, 89-600 Chojnice.

W przypadku ofert składanych listownie decyduje data i godzina wpływu do siedziby Zamawiającego.

IX. Kryteria wyboru. 
  1. Kryterium oceny ofert jest „cena” - znaczenie kryterium - 100% (1% = 1 pkt)
  2. Cena podana w ofercie, musi być ceną ostateczną, kompletną, jednoznaczną, nadto musi uwzględniać: wszystkie wymagania stawiane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia, wszelkie zobowiązania Wykonawcy oraz obejmować wszystkie ewentualne dodatkowe stanowiące ryzyko Wykonawcy koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji całości przedmiotu zamówienia.
  3. Cena musi być wyrażona w złotych polskich.
  4. Cenę ofertową należy podać cyfrowo, do dwóch miejsc po przecinku.
  5. Wszystkie ceny określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianie.
  6. Oferta zawierająca rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia zostanie odrzucona.
  7. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na Wykonawcy.
  8. Oferta, która nie spełnia warunków udziału w postepowaniu zostanie odrzucona.
X.  Informacje o formalnościach, jakie powinny być spełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy.
  1. Wyniki zapytania ofertowego zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego: http://www.bip22.lo.pl/.
  2. Jeśli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana uchyli się od podpisania umowy Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo:
    • zamknięcia procedury bez wyboru oferty bez podawania przyczyn,
    • odwołania niniejszego postępowania bez podania przyczyn.
XI. Warunki płatności.
Płatność będzie realizowana przelewem, w terminie 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury (zgodnie z ilością i rodzajem dostarczonych materiałów biurowych), na konto bankowe Wykonawcy wskazane na fakturze.

XII. Dodatkowe uwagi.
  1. Złożenie zapytania nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postepowania bez podawania uzasadnienia, i bez wyboru Wykonawcy.
  3. Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów postępowania.
  4. Zamówienie następować będzie do wysokości środków finansowych przeznaczonych na ten cel w budżecie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach.
Załączniki:
__________________________________________________________________

Komunikat z dnia 23.08.2023 r.

metryczka


Wytworzył: Joanna Stasiak (2 sierpnia 2023)
Opublikował: Joanna Stasiak (2 sierpnia 2023, 14:02:54)

Ostatnia zmiana: Joanna Stasiak (23 sierpnia 2023, 13:35:34)
Zmieniono: dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 449