Strona główna  >  Ogłoszenia o naborze do pracy  >  Aktualne
Ogłoszenia o naborze aktualne (0)  |  Ogłoszenia o naborze w toku (0)  |  Ogłoszenia o naborze rozstrzygnięte (2)  |  Ogłoszenia o naborze unieważnione (0)

wybrany kandydat: Ewa Chyrek, zam. Pawłówko 
uzasadnienie wyboru: Pani Ewa Chyrek spełniła niezbędne wymogi formalne oraz wymagania dodatkowe określone w ogłoszeniu o naborze. Ponadto wykazała się bardzo dobrą znajomością ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów dotyczących wynagrodzeń i ubezpieczeń oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych. Biegle zna program Płatnik i bardzo dobrze porusza się w programach księgowych i płacowych, sprawozdawczych oraz bankowych.
Biorąc pod uwagę wiedzę merytoryczną, autoprezentację oraz sposób wypowiedzi kandydatura w/w osoby została uznana za spełniającą wymagania Komisji rekrutacyjnej.


Wytworzył: Wojciech Adamowicz (7 lutego 2024)
Wprowadził: Leszek Graczyk (7 lutego 2024, 13:02:12)



stanowisko:

starszy księgowy

miejsce pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
termin składania dokumentów: 5 lutego 2024  10:00




OGŁOSZENIE Nr 2/2024
O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
 
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-600 Chojnice
ogłasza nabór na wolne  stanowisko urzędnicze
w Dziale Finansowo-Księgowym
na stanowisko Starszy księgowy
wymiar etatu: 1/2
 
 
1.    Osoba ubiegająca się o zatrudnienie musi spełniać następujące wymagania niezbędne do zatrudnienia na w /w stanowisku:
a)    wykształcenie:
-          średnie i co najmniej 5 lat stażu pracy lub
-          wyższe i co najmniej 3 lata stażu pracy
b)    nieposzlakowana opinia
c)    nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne  przestępstwo  ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
d)    posiada  pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw  publicznych
e)    posiada obywatelstwo polskie, obywatelstwo UE lub obywatelstwo  innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium  Rzeczypospolitej Polskiej
 
2.    Wymagania dodatkowe związane z zatrudnieniem na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:
a)    minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości, mile widziane doświadczenie w pracy w jednostce samorządu terytorialnego,
b)    praktyczna znajomość zagadnień kadrowo–płacowych oraz biegła znajomość programu Płatnik,
c)    znajomość przepisów prawa z zagadnień związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy, w tym ustawy o finansach publicznych, o rachunkowości, przepisów dotyczących wynagrodzeń i ubezpieczeń oraz zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
d)    umiejętność pracy w systemach informatycznych w tym: w programach księgowych
i płacowych, sprawozdawczych oraz bankowych,
e)    znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych oraz pakietu oprogramowania biurowego (Word, Excel).
 
3.    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku, na które przeprowadzony jest nabór:
  • Sporządzanie list płac na podstawie dokumentacji przekazanej przez Dział Organizacyjno-Administracyjnych,
  • Dokonywanie potrąceń od wynagrodzeń i odprowadzanie ich na właściwe rachunki,
  • Naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich i opiekuńczych,
  • Dokonywanie rozliczeń składek z tytułu ubezpieczeń społecznych, zdrowotnych i funduszu pracy,
  • Naliczanie i potrącanie z wynagrodzeń podatku dochodowego od osób fizycznych,
  • Prowadzenie kart wynagrodzeń,
  • Sporządzanie deklaracji PIT,
  • Wystawianie zaświadczeń z wynagrodzenia na prośbę pracowników,
  • Obsługa programów płacowych, Płatnik i innych wymaganych w celu realizacji zadań wynikających z zakresu czynności,
  • Dokonywanie przelewów, pobieranie wyciągów z aplikacji bankowej,
  • Archiwizowanie dokumentów związanych z powierzonym stanowiskiem pracy,
  • Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Głównego Księgowego,
  • Przestrzeganie obowiązujących przepisów BHP, Ppoż., ochrony tajemnicy służbowej,
  • Ochrona danych osobowych oraz przestrzeganie zasad określonych w instrukcji określającej sposób zarządzania systemem informatycznym. 
4.    Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku
Praca w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5.
Praca posiada charakter administracyjno-biurowy i zaliczana jest do prac lekkich pod względem obciążenia fizycznego.
Pracownicy nie są narażeni na występowanie uciążliwych i szkodliwych czynników.
Umowa o pracę w wymiarze 1/2 etatu zostanie zawarta na czas określony.
Jeżeli wybrany kandydat podejmie po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowany do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem.
Warunki wynagradzania – według obowiązującego regulaminu wynagradzania.
 
5. Wymagane dokumenty
a)    życiorys (CV),
b)    kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegających się o zatrudnienie (załącznik nr 3),
c)    list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska,
d)    kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
e)    kserokopie świadectw pracy lub/i innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
f)     oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu
z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo  skarbowe (załącznik nr 4)
g)    oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji oraz o zapoznaniu się z treścią klauzuli informacyjnej o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2)
h)    kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2  ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych  jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
i)      w przypadku osoby będącej obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - kserokopia dokumentu określonego w przepisach o służbie cywilnej, potwierdzającego znajomość języka polskiego.                                                                                    
 
6. Termin i miejsce składania dokumentów
Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko „Starszy księgowy w dziale Finansowo-Księgowym”
w  sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach (I piętro, pokój 13) lub przesłać na adres  Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach, ul. Lichnowska 5, 89-600 Chojnice - 
w terminie do dnia 05.02.2024 r. do godz. 10:00
O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu.
 
Dokumenty określone w pkt. 5 a-c oraz f-g opatrzone własnoręcznym podpisem.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu niekompletne, niepodpisane lub po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane.

 
7. Dokumenty aplikacyjne złożone w związku z naborem przez kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji i zatrudnionego w Urzędzie zostają dołączone do jego akt osobowych.
Dokumenty aplikacyjne osób wymienionych w protokole z naboru, które mogą być powtórnie wykorzystane w przypadku konieczności ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy, podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze naboru. Oferty pozostałych kandydatów podlegają zniszczeniu niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru.
 
8. Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach (w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia  ogłoszenia) osiągnął wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  wynoszący co najmniej 6%.
 
Informacja dotycząca kolejnego etapu rekrutacji zostanie przekazana drogą telefoniczną, mailową lub za pośrednictwem poczty wyłącznie do kandydatów spełniających wymagania formalne.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tablicy ogłoszeń tut. urzędu
 
 
Chojnice, dnia 25.01.2024 r.
Dyrektor PUP w Chojnicach Wojciech Adamowicz

Załączniki:
Załącznik 1 - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych (109kB) pdf
Załącznik 2 - Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (266kB) pdf
Załącznik 3 - Kwestionariusz osobowy (260kB) pdf
Załącznik 4 - Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych (167kB) pdf

metryczka


Wytworzył: Wojciech Adamowicz (25 stycznia 2024)
Opublikował: Leszek Graczyk (25 stycznia 2024, 10:40:57)

Ostatnia zmiana: Leszek Graczyk (7 lutego 2024, 13:02:12)
Zmieniono: Ogłoszenie wyniku naboru.

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 283