Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (53)  |  Przetargi unieważnione (7)
Przetargi z roku 2012  |  Przetargi z roku 2010  |  Przetargi z roku 2008

zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-771-4/ALR/20
wartość: poniżej kwot z art. 11 ust. 8
termin składania ofert: 8 kwietnia 2010  09:00
przyczyna unieważnienia: Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty, w związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 93 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) 





Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej:
Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135)

PRZETARG NIEOGRANICZONY
 
 
I.                   ZAMAWIAJĄCY
 
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
 ul. Lichnowska 5,
89-620 Chojnice
 
Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl
 
II.                PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
 
Rodzaj zamówienia: usługi.
 
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
 
Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Spawanie w osłonie CO2 - metoda MAG (135), w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
 
Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach.

Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Ponadto program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315 z 2007 roku).

Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: zapoznanie z przepisami BHP, materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, obsługa urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania, rysunek techniczny.

Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych ( w tym 160 godzin praktycznych) w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia.

Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.

W przypadku pełnych miesięcy szkolenia plan zajęć powinien obejmować nie mniej niż 150 godzin zegarowych w każdym miesiącu, przypadających na jednego uczestnika.

Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 17:00.

Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
 
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
 
Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
Wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
 
Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: nie dłużej niż 35 dni.
 
III.             WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
 
  • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
Zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. Nr 69, poz. 415 z późn. zm..) Wykonawca musi posiadać dokument, wystawiony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2010, a w przypadku podmiotów rozpoczynających działalność szkoleniową - zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
 
  • Wiedza i doświadczenie
Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla grupy minimum 10-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia. Wykonawca poda przedmiot, wartość, oraz datę wykonania i odbiorców. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane (lub są wykonywane - w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych) należycie.
 
  • Potencjał techniczny
Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub dysponować będzie minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia (w tym przygotowanie pedagogiczne). Ponadto osoby, które będą realizowały część teoretyczną szkolenia, muszą posiadać wykształcenie wyższe.
 
  • Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub dysponować będzie minimum 2 osobami, które w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły min. 1 szkolenie, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia. Osoby ujęte w wykazie kadry dydaktycznej przewidziane do realizacji szkolenia powinny posiadać kwalifikacje i uprawnienia odpowiednie do zakresu przedmiotu zamówienia (w tym przygotowanie pedagogiczne). Ponadto osoby, które będą realizowały część teoretyczną szkolenia, muszą posiadać wykształcenie wyższe.
 
  • Osoby spełniające warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej
 
IV.              PROCEDURA
 
KRYTERIA OCENY OFERT

Cena - 40
Posiadanie certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20
Materiały dydaktyczne - 15
Doświadczenie wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia – 25
 
V.                  INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, pokój 27 lub 26 (I piętro)
89-620 Chojnice
 
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

08.04.2010 godzina 09:00
 
miejsce:
 
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
ul. Lichnowska 5, Sekretariat - pokój 13 (I piętro)
89-620 Chojnice
 
Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej
 
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów
 
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (345kB) pdf
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (86kB) plik
Program szkolenia - Załącznik nr 2 (1726kB) plik
Wykaz wykonanych usług - Załacznik nr 3 (1587kB) plik
Wykaz kadry dydaktycznej - Załacznik nr 4 (77kB) plik
Oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik nr 5 (79kB) plik
Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu - Załącznik nr 6 (79kB) plik
Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem składek - Załącznik nr 7 (79kB) plik
Kalkulacja kosztów - Załącznik nr 8 (97kB) plik
Projekt umowy - Załącznik nr 9 (108kB) plik

metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (31 marca 2010, 09:36:29)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (12 kwietnia 2010, 07:15:41)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 800