zamówienie na:

Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Księgowość z zastosowaniem komputera

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-771-15/ALR/2010
wartość: poniżej kwot okr. w przepisach na podst.art. 11 ust.8 ustawy Pzp
termin składania ofert: 21 października 2010  09:00
wynik postępowania: INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach dziękuje za udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych na: „Organizację i przeprowadzenie szkolenia: Księgowość z zastosowaniem komputera”. W trakcie postępowania Zamawiający dokonał oceny ofert na podstawie następujących kryteriów: 1. cena - 40% 2. doświadczenie w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25% 3. posiadanie certyfikatu jakości usług, obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia – 20% 4. materiały dydaktyczne – 15% W przedmiotowym postępowaniu wpłynęło 6 ofert. . W wyniku zakończonego postępowania wyłoniono najkorzystniejszą ofertę: Oferta nr 5 O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo WYNIK: 77,25 pkt. Uzasadnienie: Zgodnie z zapisem art. 91.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferta złożona przez Wykonawcę spełnia wymagania określone w SIWZ i w wyniku oceny przeprowadzonej w oparciu o kryteria wskazane w SIWZ uzyskała największą liczbę punktów. W wyniku badania i oceny ofert stwierdzono, iż w postępowaniu złożono 5 ważnych ofert nie podlegających odrzuceniu. Dane wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktacja przyznana ofertom w każdym kryterium oraz punktacja łączna. W przedmiotowym postępowaniu oferty złożyli następujący wykonawcy: Oferta nr 1 INFO-BIZ Profesjonalna Edukacja Mariola Wiśniewska ul. Kościuszki 36/22 cena 26 400,00 Kryterium 1 - 25,17 Kryterium 2 - 25 Kryterium 3 - 10 Kryterium 4 - 4,29 SUMA PUNKTÓW - 64,46 Oferta nr 2 BZDZ Szkoła Biznesu w Chojnicach ul. Lichnowska 5 89-620 Chojnice cena - 24 664,60 Kryterium 1 - 26,98 Kryterium 2 - 12,5 Kryterium 3 - 10 Kryterium 4 - 7,5 suma punktów - 56,98 Oferta nr 3 Wielkopolska Akademia Nauki i Rozwoju Jakub Michałowski ul. Przełęcz 51 60-115 Poznań cena - 25 200,00 Kryterium 1 - 26,36 Kryterium 2 - 5,36 Kryterium 3 - 20 Kryterium 4 - 0 suma punktów - 51,72 Oferta nr 4 Jadwiga Symonowicz BRS „ARTUS” Centrum Szkoleń Księgowych ul. Kołobrzeska 31C/1 80-387 Gdańsk cena - 17 300,16 oferta odrzucona Oferta nr 5 O.K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński ul. Sobieskiego 217 84-200 Wejherowo cena - 19 320,00 Kryterium 1 - 34,39 Kryterium 2 - 17,86 Kryterium 3- 10 Kryterium 4 - 15 suma punktów - 77,25 Oferta nr 6 BLUE HOUSE s.c. Anna Giniewicz&Sławomir Krakowski P. Wolności 6 78-400 Szczecinek cena - 16 609,78 Kryterium 1 - 40 Kryterium 2 - 10,71 Kryterium 3 - 0 Kryterium 4 - 0 SUMA PUNKTÓW - 50,71 Informujemy, iż umowa sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. nie wcześniej niż w terminie 5 dni od dnia powiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej.  




Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Księgowość z zastosowaniem komputera

Numer ogłoszenia: 330634 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupchojnice.pl, www.bip22.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Księgowość z zastosowaniem komputera.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkoleniowej pod nazwą: Księgowość z zastosowaniem komputera w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

1.Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach, posiadających wykształcenie min.średnie oraz podstawową znajomość obsługi komputera.

2.Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku.

3.Minimalny zakres szkolenia - opis modułów szkoleniowych: elementy prawa cywilnego i gospodarczego, elementy prawa pracy, sporządzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczenia pracownicze, rozliczenia z ZUS, wykorzystanie komputera w firmie - Word, Excel, obsługa Internetu obsługa programu komputerowego PŁATNIK, podatkowa księga przychodów i rozchodów z dokumentacją wiążącą, obsługa komputerowej Księgi Przychodów i Rozchodów - RACHMISTRZ GT, podatek dochodowy od osób fizycznych i prawnych, księgowość uproszczona, obsługa komputerowego programu Kadry i Płace - moduł SYMFONIA, obsługa komputerowego programu Finanse i Księgowość - moduł SYMFONIA, programy pomocowe dla małych i średnich przedsiębiorstw, rachunkowość firm, aktywne poszukiwanie pracy (15 godzin), w tym: - atuty zawodowe i bariery w poszukiwaniu pracy, - nowoczesne metody i techniki aktywnego poszukiwania pracy i ich wpływ na uzyskany efekt, - zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, - prawidłowa komunikacja i asertywność sposobem na skuteczną autoprezentację przed przyszłym pracodawcą.

4.Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych w zakresie szkolenia objętego przedmiotem zamówienia. Realizacja modułów z zastosowaniem komputera powinna obejmować min. 100 godzin.

5.Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy.

6.Program szkolenia musi być opracowany zgodnie z rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr poz. 216 z późn. zm.). Ponadto program szkolenia musi zawierać informacje odpowiadające wymaganiom §32 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007 roku w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 47, poz. 315 z 2007 roku).

7.Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu.

8. W przypadku pełnych miesięcy szkolenia plan zajęć powinien obejmować nie mniej niż 150 godzin zegarowych w każdym miesiącu, przypadających na jednego uczestnika.

9.Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 17:00.

10.Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin zegarowych.

11.Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc.

12.Szkolenie należy przeprowadzić na terenie miasta Chojnice.

13.Każdy uczestnik szkolenia winien otrzymać na własność: teczkę skrzydłową na rzep, format A4, szerokość grzbietu co najmniej 30 mm, wykonaną z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej (lub wykonanej z tworzywa sztucznego), notes format A4, minimum 80 kartek, 3 długopisy (z wkładem w kolorze niebieskim, czarnym, czerwonym), ołówek, gumkę, linijkę, pamięć przenośną (pendrive) min. 2 GB, kalkulator, Teczkę Kompetencji z płytą CD.

14.Każdy uczestnik winien otrzymać Teczkę Kompetencji w formacie mieszczącym dokumenty A4, posiadającą co najmniej zakładki: dane personalne, wykształcenie, szkolenia oraz 5 dodatkowych zakładek umożliwiających wykonanie nań opisu zawartości. Po każdej z zakładek muszą zostać umieszczone wkłady foliowe, aby umożliwić osobie umieszczenie posiadanych dokumentów. Teczka musi posiadać możliwość uzupełnienia wskazanych powyżej wkładów. Dodatkowo w teczce musi zostać umieszczona płyta CD, na której uczestnicy zapiszą stworzone w trakcie zajęć aktywnego poszukiwania pracy dokumenty aplikacyjne (tj. list motywacyjny, CV).

15.Wykonawca zobligowany jest do zapewnienia każdemu z uczestników szkolenia dodatkowych, adekwatnych do treści szkolenia, środków i materiałów dydaktycznych tj. podręczników (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN), skryptów obejmujących czytelne i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, itp.

16.Materiały dydaktyczne, muszą być nowe, nieużywane, zgodne z obowiązującym stanem prawnym oraz dobre jakościowo.

17.Komplet materiałów dydaktycznych uczestnik szkolenia musi otrzymać w dniu jego rozpoczęcia, z wyjątkiem Teczki Kompetencji, która musi zostać przekazana najpóźniej w dniu rozpoczęcia modułu aktywnego poszukiwania pracy.

18.Każdy uczestnik winien otrzymać imienny identyfikator;

19.Wykonawca zobowiązany będzie do umieszczenia obowiązujących logotypów na dokumentach dotyczących projektu oraz materiałach dydaktycznych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W przypadku niemożności umieszczenia logotypu na przedmiotach przekazywanych uczestnikom szkolenia ze względu na strukturę, kształt lub małe rozmiary np.: długopis, ołówek Wykonawca zobowiązany jest do trwałego oznakowania opakowania stanowiącego integralną część przekazanych przedmiotów.

20.Wykonawca musi dysponować salą do zajęć teoretycznych i praktycznych, wyposażoną w minimum 12 stanowisk dla uczestników szkolenia.

21.Wykonawca, w celu prawidłowej realizacji szkolenia, zapewni co najmniej: sale dydaktyczne, spełniające wymogi BHP i ochrony Ppoż; osobne stanowiska pracy dla każdego z uczestników, osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika (w przypadku zajęć z wykorzystaniem komputera) wyposażone w gniazdo USB oraz napęd CD umożliwiający zapis na płytach CD. Odległość pomiędzy monitorami pracującymi obok siebie powinna być nie mniejsza niż 0,5 m; w ramach zajęć z wykorzystaniem komputera każdy z uczestników musi mieć zapewnioną możliwość wykonania wydruku bezpośrednio ze swojego stanowiska komputerowego na drukarce znajdującej się w sali , w której odbywają się zajęcia; każde stanowisko komputerowe musi być wyposażone w legalne oprogramowanie niezbędne do prawidłowej realizacji programu szkolenia objętego przedmiotowym postępowaniem. Ponadto wszystkie stanowiska komputerowe musza mieć dostęp do Internetu; dostęp do takiej ilości pomieszczeń, która zapewni prawidłową możliwość realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia; swobodny dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia (tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody); dostęp do niezbędnych środków czystości (tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk); dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenie kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących lub zimnych, łyżeczki.

22.Wykonawca we wszystkie dni szkolenia (z wyjątkiem dni, w których będą się odbywały praktyki zawodowe) zapewni uczestnikom poczęstunek w postaci: kawy, herbaty, zimnych napojów oraz ciastek.

23.Sale, w których odbywać się będzie szkolenie muszą być przestronne, jasno oświetlone, wyposażone w niezbędny sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia.

24.Do realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest podać wykładowców o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu, niezbędnych do prawidłowej realizacji szkolenia, objętego przedmiotem umowy.

25.Każdy uczestnik po pozytywnym zakończeniu szkolenia musi otrzymać zaświadczenie o jego ukończeniu, w myśl Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216 ze zm.).

26.Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym. 27.Wykonawca zobowiązany będzie do sprawdzenia efektów szkolenia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykazanie, że Wykonawca posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonych przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) i jest on aktualny na dzień składania oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził co najmniej 1 szkolenie dla grupy minimum 8-osobowej (w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) odpowiadające swoim rodzajem usłudze szkoleniowej obejmującej zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, o minimalnej liczbie 100 godzin przypadającej na jednego uczestnika. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub dysponować będzie lokalem do przeprowadzenia zajęć teoretycznych oraz praktycznych, wyposażonym w minimum 12 stanowisk dla uczestników szkolenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej, 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i która posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne oraz legitymuje się doświadczeniem w prowadzeniu zajęć w co najmniej 1 szkoleniu w zakresie objętym zamówieniem. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania wskazanego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 40
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w prowadzeniu szkoleń objętych przedmiotem zamówienia - 25
  • 3 - Posiadanie certyfikatu jakości usług obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia - 20
  • 4 - Materiały dydaktyczne - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip22.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 89-620 Chojnice pokój nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Lichnowska 5 89-620 Chojnice pokój nr 13 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, PRIORYTET VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3. Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Kapitał ludzki bogactwem regionu współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.





Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (615kB) pdf

Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 (93kB) plik

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 (82kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 3 (82kB) plik

Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Wykonawców będących osobami fizycznymi - Załącznik nr 3 (84kB) plik

Pełnomocnictwo - Załącznik nr 4 (83kB) plik

Wykaz wykonanych usług szkoleniowych-Załącznik nr 5 (88kB) plik

Wykaz kadry dydaktycznej, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 6 (89kB) plik

Zobowiązanie do współpracy-wykładowcy - Załącznik nr 7 (83kB) plik

Program szkolenia - Załącznik nr 8 (134kB) plik

Zobowiązanie do współpracy - Załącznik nr 9 (85kB) plik

Kalkulacja kosztów- Załacznik nr 10 (109kB) plik

Lista zrealizowanych szkoleń - Załącznik nr 11 (96kB) plik

Projekt umowy - Załącznik nr 12 (606kB) pdf



metryczka


Opublikował: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (13 października 2010, 13:26:40)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Lubecka-Ratajczak (4 listopada 2010, 14:37:08)
Zmieniono: Wynik postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 857