Przetargi aktualne (0)  |  Przetargi w toku (0)  |  Przetargi rozstrzygnięte (53)  |  Przetargi unieważnione (7)
Przetargi z roku 2012  |  Przetargi z roku 2010  |  Przetargi z roku 2008

zamówienie na:

Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135)

zamawiający: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ZP-251-11/MW/2012
wartość: poniżej kwot art.11 ust.8
termin składania ofert: 3 października 2012  09:30
przyczyna unieważnienia: Na podstawie art. 93 ust.3 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z dnia 29 listopada 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), zwanej dalej „ustawą”, Zamawiający, Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach, informuje, że unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135) Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Uzasadnienie faktyczne: Brak ofert niepodlegających odrzuceniu. Do terminu składania ofert tj. 03.10.2012r . do godz. 9.30 wpłynęła tylko 1 oferta . Oferta ta została uznana za odrzuconą , albowiem Wykonawca został wykluczony z postepowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. W związku z powyższym w przedmiotowym postępowaniu nie złożono ofert niepodlegających odrzuceniu.  




Chojnice: Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135)

Numer ogłoszenia: 361272 - 2012; data zamieszczenia: 24.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach , ul. Lichnowska 5, 89-620 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 39 50 726, faks 052 39 50 734.

Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pupchojnice.pl/; http://www.bip22.lo.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizację i przeprowadzenie usługi szkoleniowej: Spawacz spoin pachwinowych blach i rur metodą MAG (135).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Celem szkolenia jest zaznajomienie jego uczestników z zagadnieniami z zakresu spawania metodą MAG, na poziomie pozwalającym na uzyskanie uprawnień spełniających warunki Polskiej Normy przenoszącej normy europejskie PN-EN 287-1.Zakres zamówienia obejmuje przeszkolenie maksymalnie 20 osób bezrobotnych w wieku do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Chojnicach. Zamawiający dopuszcza możliwość przeszkolenia mniejszej - minimum 15 osobowej grupy. Szkolenie w części teoretycznej powinno odbyć się w jednej grupie szkoleniowej , natomiast zajęcia praktyczne - minimum w 2 grupach szkoleniowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza realizacji szkolenia objętego przedmiotem zamówienia w połączeniu z innymi osobami z wolnego naboru (z wyjątkiem kierowanych przez Zamawiającego). Możliwość udziału w szkoleniu osób kierowanych przez inne instytucje podejmie Zamawiający po rozpatrzeniu stosownego wniosku. 3 Szkolenie powinno zostać przeprowadzone zgodnie z poniższymi wymaganiami: A. Program szkolenia musi być zgodny z Wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-02 Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG i zawierać co najmniej minimalny zakres tematyczny obejmujący 6 modułów szkoleniowych : a) zapoznanie z przepisami BHP, b) materiałoznawstwo i maszynoznawstwo, c) metody spawania, wykonywanie spoin w różnych pozycjach, d) obsługa urządzeń pomocniczych i sprzętu do spawania, e) uruchomienie i obsługa stanowiska do spawania, f) rysunek techniczny. B. Ilość godzin przypadających na jednego uczestnika musi wynosić 210 godzin zegarowych, w tym 160 godzin praktycznych. C. Pod pojęciem godzina zegarowa rozumie się 45 minut zajęć dydaktycznych i 15 minut przerwy. D. Szkolenie należy zrealizować wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 35 godzin zegarowych w tygodniu. E. Zajęcia dla każdego z uczestników szkolenia muszą odbywać się w dni robocze (od poniedziałku do piątku), w godzinach 08:00 - 19:00. F. Ilość godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może być większa niż 8 (godzin zegarowych) przypadających na jednego uczestnika. G. Wszystkie zajęcia muszą być przeprowadzone z trenerem. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć drogą elektroniczną, metodą e-learningu, w formie eksternistycznej, etc. H. Wykonawca wyposaża każdego uczestnika szkolenia w nowe, nieużywane, dobre jakościowo zgodne z obowiązującym stanem prawnym , niżej wymienione materiały szkoleniowe: a) materiały biurowe (na własność uczestników) składające się z: - teczki skrzydłowej na rzep, format A4, (szerokość grzbietu co najmniej 30 mm), wykonanej z wytrzymałej tektury zewnętrznie lakierowanej (lub wykonanej z tworzywa sztucznego), - notesu format A4, minimum 80 kartek, - długopisu, - identyfikatora. b) odzież ochronną z obuwiem i kaskiem, c) materiały do realizacji zajęć praktycznych w zakresie objętym zamówieniem w ilości zapewniającej prawidłową realizację szkolenia, d) adekwatne do treści programowych środki i materiały dydaktyczne, tj. podręczniki (opracowanie książkowe posiadające Międzynarodowy Znormalizowany Numer Książki - ISBN), skrypty obejmujące czytelnie i estetycznie wykonane kserokopie materiałów, itp. I. Szkolenie winno zakończyć się: a) wydaniem zaświadczenia o ukończonym szkoleniu zgodnie z załącznikiem nr 1 Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. Nr 31 poz. 216);, b) przeprowadzeniem egzaminu zewnętrznego według Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach Nr W-07/IS-17 i wydaniem , po pozytywnym złożeniu egzaminu, książeczki spawacza i świadectwa Egzaminu Spawacza wg PN-EN 287-1 lub PN-EN ISO 9606 w angielskiej lub niemieckiej wersji językowej. Zakres uprawnień należy ująć w Świadectwie Egzaminu Spawacza J. Wykonawca ubezpieczy od następstw nieszczęśliwych wypadków każdego uczestnika szkolenia, który nie posiada stypendium z tytułu odbywania szkolenia, lub gdy w trakcie szkolenia podejmie zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą i kontynuuje szkolenie 4. Szczegółowy zakres szkolenia, w tym w szczególności : A. plan nauczania oraz treści szkolenia, czas trwania, sposób organizacji szkolenia, B. program szkolenia , o którym mowa w pkt 2.3 zawierający informacje odpowiadające wymaganiom §75 ust. 4 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 12 grudnia 2011 roku zmieniającego rozporządzenie w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 279, poz. 1641 z 2011 roku), C. miejsce realizacji szkolenia (adres), z podziałem na zajęcia praktyczne i teoretyczne oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne dla potrzeb danego szkolenia , D. sposób sprawdzania efektów, - należy zawrzeć w programie szkolenia, stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej siwz. z uwzględnieniem wymagań zamawiającego. 5. Wykonawca zobowiązany jest wyznaczyć osobę/osoby prowadzące nadzór wewnętrzny nad realizacją umowy oraz do bezpośredniego kontaktowania się z Zamawiającym. 6. Termin wykonania zamówienia: A. Planowany termin rozpoczęcia szkolenia: październik 2012 roku. B. Rozpoczęcie szkolenia musi nastąpić maksymalnie w ciągu 2 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. C. Czas trwania szkolenia nie może być dłuższy niż do dnia 30.11.2012r. 7. Miejsce realizacji: A. Miejsce realizacji zajęć teoretycznych- teren miasta Chojnice. B. Miejsce realizacji zajęć praktycznych - na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie Chojnic ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- posiadania aktualnego na dzień składania ofert wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę Wykonawcy (art.20 ust.1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy tekst jednolity Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.), i - posiadania aktualnego na dzień składania ofert, atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na szkolenie spawaczy w oparciu o wytyczne nr W-02/IS-17 w metodach objętych zamówieniem lub dokument równoważny (np. jednorazowa zgoda Instytutu Spawalnictwa), - posiadanie aktualnego na dzień składania ofert, atestu Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach na szkolenie i egzaminowania spawaczy w oparciu o wytyczne nr W-02/IS-17 w metodach objętych zamówieniem lub dokument równoważny (np. jednorazowa zgoda Instytutu Spawalnictwa)

III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług szkoleniowych, przy czym każda z usług była : -realizowana dla grupy minimum 10-osobowej i dotyczyła zakresu spawalnictwa, i -o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponowanie co najmniej 1: -salą do realizacji zajęć teoretycznych wyposażoną w: o w stoliki i krzesła dla minimum 15 uczestników, o sprzęt dydaktyczny i multimedialny niezbędny do prawidłowego przebiegu szkolenia, o dostęp do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, o dostęp do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki. - pomieszczeniem do realizacji zajęć praktycznych mieszczącym się na terenie zakładu przemysłowego lub na terenie warsztatu szkoleniowego dopuszczonego przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach do szkolenia lub inną instytucję pełniącą nadzór nad szkoleniem i egzaminowaniem spawaczy, usytuowanym na terenie Chojnic , spełniającym wymagania Prawa Budowlanego, warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy pracach spawalniczych (Dz. U. Nr 40 poz. 470 z 2000r.) oraz zgodne z przepisami ochrony przeciwpożarowej, a także spełniającym wszystkie niżej wymienione wymagania: o o powierzchni minimum 40m2, o wyposażonym w wentylację zapewniającą skuteczne usuwanie zanieczyszczeń szkodliwych dla zdrowia, o wyposażonym w co najmniej 8 oddzielnych stanowisk spawalniczych do szkolenia w zakresie spawania metodą objętą przedmiotem zamówienia, w tym co najmniej 5 stałych stanowisk spawalniczych, o z dostępem do szatni i umywalni, o z dostępem do pomieszczeń sanitarnych w budynku, w którym odbywają się zajęcia w ramach szkolenia tj. WC, umywalka wraz z dostępem do ciepłej wody i środków czystości tj. papier toaletowy, mydło do rąk, ręczniki papierowe lub suszarka do rąk, o z dostępem do zaplecza socjalnego (tj. czajnik elektryczny lub inne urządzenie umożliwiające zaparzenia kawy lub herbaty) oraz kubki jednorazowe przeznaczone do napojów gorących i zimnych, łyżeczki

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej: - 1 wykładowcą zajęć teoretycznych posiadającym wykształcenie wyższe techniczne, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń, którego zakres tematyczny odpowiada zagadnieniom, które wskazana osoba będzie omawiała na szkoleniu objętym przedmiotem zamówienia - 1 instruktor zajęć praktycznych posiadającym uprawnienia spawalnicze w metodzie MAG (135), przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 2 szkoleń z zakresu spawania stali, - 1 kierownikiem szkolenia z wykształceniem wyższym i,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert  

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

inne dokumenty Program szkolenia (wzór Programu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ)

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty
2. W celu oceny oferty Wykonawca załącza do oferty certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wystawiony przez podmiot uprawniony do kontroli jakości, wydany Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO, aktualną akredytację wydaną Wykonawcy przez kuratora oświaty na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty (o ile Wykonawca posiada takie dokumenty).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 50
2 - doświadczenie - 30
3 - posiadanie certyfikatu jakośc usługi - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach: - zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, - zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. - zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. - wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, o których strony nie wiedziały przed zawarciem umowy , a które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia (zmiany harmonogramu szkoleń). - zmiana terminu realizacji zamówienia, wyłącznie w przypadku opóźnień związanych z procesem rekrutacji uczestników lub na wniosek Wykonawcy, tj. jeżeli zostanie złożony wniosek przez Wykonawcę, z którym Zamawiający podpisze umowę i Zamawiający wyrazi zgodę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip22.lo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego, pokój Kierownika CAZ nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2012 godzina 09:30, miejsce: w Sekretariacie Powiatowego Urzędu Pracy w Chojnicach przy ul. Lichnowskiej 5, pokój nr 13 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (611kB) pdf

Załączniki (nr: 1,2,3,4,5,6,7,8,10} (847kB) pdf

Załącznik nr 9 - Projekt umowy (296kB) pdf

_________________________________________________________

Informacja o unieważnieniu przetargu (217kB) pdf

metryczka


Opublikował: Joanna Stasiak (24 września 2012, 10:28:57)

Ostatnia zmiana: Joanna Stasiak (5 października 2012, 12:26:33)
Zmieniono: dodano informacje dot. unieważnienia przetargu

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1204